چرا استفاده از دستگاه تصفیه آب FILMTECجز موارد ضروری برای حفظ سلامت محسوب می شود؟

چرا استفاده از دستگاه تصفیه آب FILMTECجز موارد ضروری برای حفظ سلامت محسوب می شود؟

دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC

درصد قابل توجهی از مواد تشکیل دهنده بدن موجودات زنده مخصوصا انسان ها از آب تشکیل شده است، از این رو یکی از شاخصه های داشتن بدنی سالم نوشیدن آب محسوب می شود. اما نوشیدن هر آب قابل شربی به سلامت ما کمک نمی کند به همین دلیل ما استفاده از آب آشامیدنی سالم و دارای مواد معدنی ای که از دستگاه تصفیه آب تایوانی FILMTEC خارج می شود را به شما پیشنهاد می کنیم. شما میدانید که آّب آشامیدنی می تواند موادی مانند نیترات و کلر و… را حل کند و حلال چنین موادی محسوب می شود؟

آب آشامیدنی مصرفی از لوله کشی های شهری مملو از مواد مختلفی ست که استفاده مداوم از آن می تواند آسیب جدی به سلامت ما وارد کنند. این آب آشامیدنی گرچه تصفیه شده است اما همچنان قلیایی بوده و لازم است باید بدانید که تصفیه کامل آب بسیار هزینه بر است. به همین دلیل این کار کامل صورت نگرفته و همچنان حاوی انواع زیادی از ویروس و باکتری و آلاینده های مضر برای سلامت انسان ها است.

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC ضروری ست

یک از راه های از بین بردن مواد مضر و بسیار ریز آب آشامیدنی جوشاندن آن است. اما بهتر است بدانید که حتی جوشاندن آب نیز مواد جامد مضر محلول در آن را تصفیه نمی کند. منظور از مواد جامد مضر محلول در آّب، سختی آب آشامیدنی است. میزان سختی آب آشامیدنی در حالت نرمال باید بین 30 تا 100 باشد. میزان استاندارد آن که آسیب جدی برای ما به دنبال ندارد کمتر از 100 است. پیشنهاد ما برای کاهش سختی آب لوله کشی ها استفاده از آب تصفیه شده است که برای این امر ما استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC را پیشنهاد می کنیم. این دستگاه تصفیه آب تایوانی لوله زیر سینک نصب شده و آب مصرفی شما را کاملا تصفیه و تمیز کرده و با شیر روی سینک در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC می‌تواند آب سخت را تبدیل به آب نرم کند. یا به عبارت دیگر مواد جامد محلول در آب که مضرترین آن ها نیترات است را کاهش می دهد. همچنین دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC انواع میکروب‌ها و سموم موجود در آب را حذف می کند. مهم ترین ویژگی ای که استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC  را ضروری میکند حذف نیترات است. که این دستگاه در کنار حفظ املاح مفید مورد نیاز در آب این کار را به خوبی انجام می دهد.

برخی از دلایل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC

  1. کاهش احتمال مبتلا شدن به سرطان: مصرف مواد شیمیایی سمی مانند نیترات می‌تواند خطر ابتلا به انواع سرطان‌ ها را افزایش دهد. تصفیه آب از این مواد مضر با استفاده دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC می تواند احتمال مبتلا شدن به سرطان را کاهش دهد.
  2. شیرین شدن طعم آب تصفیه شده: وجود بعضی از آلاینده ‌های حلال در آب، علاوه بر احتمال بروز بیماری، تلخی طعم و عطر آب آشامیدنی را نیز به دنبال دارد. این دستگاه آب آشامیدنی شیرین و بدون طعم و بوی کلر را بدون نیاز به جوشاندن برای مصرف کنندگان خود ایجاد می کند.
  3. حذف کلر از آب آشامیدنی: کلر برای سلامت انسان ها بسیار مضر است. و وجود آن در آب می‌تواند مشکلات متعدد و بسیاری را برای ما ایجاد کند. برخی از این مشکلات عبارت ‌اند از: خطر ابتلا به سرطان، مشکلات قلبی عروقی، آسم و مشکلات تنفسی، نقص جنین در هنگام تولد و… با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC احتمال بروز مشکلاتی که به آن ها اشاره شد را کاهش می دهد. زیرا فیلتر تصفیه آب مرحله دوم و سوم این دستگاه‌ کلر و مواد جانبی کلر از آب را حذف می کند.
  4. صرفه جویی در وقت
  5. کاهش سطح باکتری
  6. صرفه جویی در هزینه
  7. کاهش کربن در محیط زیست: یکی از راه های استفاده از آب تصفیه شده، استفاده از آب معدنی است. این راه علاوه بر هزینه بر بودن با بطری های پلاستیکی که دارد به محیط زیست آسیب می رساند. همچنین در صورت جمع آوری این بطری ها، در زمان دفن زباله‌ها و هنگام انتقال بطری‌های پلاستیکی، کربن در محیط زیست انتشار می‌یابد که این برای حفظ محیط زیست و سلامت موجودات زنده بسیار ناخوشایند است.
  8. نوشیدنی‌ها و غذاهای سالم: علاوه بر آشامیدن روزانه شما برای کارهای بسیاری مانند شستشوی سبزیجات و سایر محصولات خوراکی، تهیه غذا، دم کردن قهوه و چای و… استفاده می کنید. حال اگر شما برای تمامی این موارد از آبی که دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC برای مصارف روزانه در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. علاوه بر آب تصفیه شده و سالم غذا ها و نوشیدنی ‌های دیگر مورد مصرف روزانه در خانه شما نیز سالم و بدون هیچ یک از مواد مضر ذکر شده می شود.
  9. حیوانات خانگی و گیاهان سالم: دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC علاوه بر این که می تواند با فراهم کردن آب تصفیه سالم برای شما در حفظ سلامتی شما مفید است، در حفظ سلامتی گیاهان و حیوانات خانگی مصرف کنندگان خود نیز مفید واقع می شود. دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC جز به روز ترین دستگاه های تصفیه آب موجود محسوب می شود. از آب تصویه شده توسط این دستگاه تایوانی می‌توانید هم برای مصارف روزانه حیوانات خانگی خود و هم برای آبیاری گیاهان خانگی خود استفاده کنید.

باتوجه به موارد گفته شده فکر می کنم شما نیز به ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی پی بردید. با بررسی های بسیاری که کارشناسان مجموعه ما داشتند پی بردند که از بین دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار دستگاه تصفیه آب خانگی FILMTEC که یک دستگاه تایوانی است بهترین عملکرد و طول عمر را دارد. از این رو ما به شما استفاده از آن را توصیه می کنیم.

برای خرید و مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02188209743 و 09122490752 تماس بگیرید.

سلامت سازان پرشیا

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

بالا