مزایای نوشیدن آب قلیایی

مزایای نوشیدن آب قلیایی

با توجه به خواص بسیار مثبت و شفابخش اب قلیایی،  اب قلیایی را به نام آب شفابخش و آب شگفت‌انگیز هم می‌شناسند. پیشنهاد می کنیم  که از  اب قلیایی پیوسته  استفاده کنید.شرکت سلامت سازان پرشیا همواره به‌سلامتی شما می‌اندیشد و آب قلیایی را به شما پیشنهاد می‌کند .

باید بدانیم که  پتانسیل اب قلیایی منفی است و می‌تواند PH بدن انسان را متعادل سازد که این عمل خاصیت آنتی‌اکسیدانی را برای بدن تأمین می‌کند و باعث افزایش سلامتی انسان می‌شود و درواقع به بهبود بیماری‌ها به‌خصوص بیماری‌های حاد کمک می‌کند. به خاطر همین موضوع ، بهتر است آبی را که جهت نوشیدن مصرف می‌نماییم آبی قلیایی باشد.

آیا از مزایای فیزیولوژیک استفاده از آب قلیایی آگاهی دارید ؟

خاصیت آنتی‌اکسیدانی اب قلیایی

در جریان تولید اب قلیایی، یون هیدروکسید  با بار منفی تولید می‌شود که به سبب آن، نسبت میان یون‌های اکسیدکننده به یون‌های احیاکننده یا همان ORP کاهش می‌یابد.. ORP، متغیر پتانسیل اکسایش به احیا هست. هرچه ماده غذایی ORP کمتری داشته باشد، دهنده الکترون بوده و خاصیت احیاکنندگی بیشتری دارد. درنتیجه رادیکال‌های آزاد را غیرفعال می‌کند، جلوی اکسیداسیون را می‌گیرد و ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد. آب‌های شهری  دارای ORP طبیعی بالا،  حدود 200+ تا400+mv هستند.. آب‌های یونیزه قلیایی به دلیل قدرت احیاکنندگی بالا دارای سطح منفی ORPبوده و درواقع آنتی‌اکسیدان هستند.  یک لیوان آب یونیزه قلیایی 4 برابر یک ماهی قزل‌آلا آنتی‌اکسیدان دارد که از اکسید شدن کلسترول جلوگیری کرده و فرایند اکسیداسیون را در بدن کاهش می‌دهد.

می‌توان گفت اب قلیایی با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد و کنترل اکسیداسیون در بدن، آنتی‌اکسیدانی بی‌نظیر است. امروزه که سلول‌های بدن انسان به سبب تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و تماس با اشعه‌ی مختلف، نیازمند آنتی‌اکسیدان هستند و جالب‌تر از هر چیزی که این آنتی‌اکسیدان از طریق نوشیدن آب مصرفی روزانه‌مان انجام شود.


بیشتر بدانید : بهترین دستگاه تصفیه اب قلیایی


اب بازی و نظرات دانشمندان:

پروفسور فلیسیا کلیمنت در کتاب (دیابتی‌های اسیدی) به‌وضوح بیان می‌کند که برای پیشگیری از سرطان می‌بایست  اسیدهای زائد بدن  (زباله‌های اسیدی)، که سلول‌های طبیعی را به سلول‌های سرطانی تبدیل می‌کنند، را از بین برد. فرد مبتلابه عارضه‌ی  سرطان در جریان شیمی‌درمانی، تحت کنترل شدید Ph بدن و جلوگیری از افزایش اسیدی ته قرار می‌گیرد تا از عود مجدد سرطان جلوگیری نماید.

همان‌طور که می‌دانید آب معمولی دارای شکل مولکولی نامنظم با زنجیره طولانی عمدتاً 15 یا 16 مولکولی است ، که سبب  محدودیت جذب توسط سلول‌ها می‌شود. آب قلیایی شکل مولکولی منظم و کوتاه، 5 یا 6 وجهی دارد، همین شکل مولکولی  موجب  جذب سریع و راحت‌تر در بدن می‌شود.

رابطه اب قلیایی و سرطان :

  جذب بیشتر توسط بدن، باعث آب‌رسانی سریع‌تر و بیش‌تر به سلول‌ها شده و از کم‌آبی آن‌ها جلوگیری می‌کند که همین امر باعث کاهش کلسترول می‌شود. همچنین انتقال بهتر اکسیژن و مواد مغذی به سلول‌ها، باعث افزایش انرژی بدن می‌شود. و این امر از  دلایل توصیه مصرف آب قلیایی در حین فعالیت‌های ورزشی است. انتقال بهتر سموم و مواد زائد از سلول‌ها توسط خون یکی دیگر از مزیت‌های اب قلیایی است.

تأثیر اب قلیایی بر بیماری‌های قلبی:

وجود آنتی‌اکسیدان‌ها و دارا بودن قدرت قلیایی و ریز خوشه‌ای و بلوره‌ای شکل بودن آب باعث راحت‌تر جذب شدن  و جلوگیری از ایجاد رسوبات در دیواره  داخل شریان‌های بدن می‌شود و مانع از بروز فشارخون می‌شود , این آب به دلیل داشتن حجم پایین  و قدرت نفوذ بسیار بالا سبب  دفع سموم از داخل عروق و شریان‌های اصلی می‌شود. برای بدن خیلی مهم است که خون از چه سیالی تشکیل‌شده باشد به دلیل اینکه 80 % تا 85% حجم خون از آب تشکیل‌شده است , استفاده ازاب قلیایی می‌تواند کمک فوق‌العاده‌ای  باشد به برطرف شدن گرفتگی رگه‌ای کرونری ( رگه‌ای تغذیه‌کننده قلب انسان ) که یکی از مهم‌ترین شریان‌های بدن و قلب هستند و گرفتگی در آن‌ها باعث بروز بیماری‌های قلبی می‌شود , اب قلیایی به سبب افزایش گردش خون می‌تواند باعث تغذیه بهتر ماهیچه‌های قلب بشود که خود می‌تواند موجب پیشگیری از بیماری‌های قلبی شود , می‌توان گفت اکثر گرفتگی  شریان‌ها براثر تجمع رسوبات اسیدی در بدن پدید می اید .که آب یونیزه قلیایی می‌تواند آن‌ها را از بین ببرد .

افزایش انرژی بدن با اب قلیایی:

از دست دادن آب بدن (دهیدراته شدن) باعث پدید آمدن حس خستگی  در شما می‌شود و شما فقط با از دست دادن 1% از آب بدن خود، دهیدراته می‌شوید. آب یونیزه قلیایی باقدرت جذب بالای خود ، در روده‌ها با سرعت بیشتری جذب‌شده و هیدراته شدن مجدد پس از انجام فعالیت‌های بدنی سریع‌تر رخ می‌دهد. بنابراین شما دیرتر احساس خستگی می‌کنید  و انرژی بالاتری برای انجام فعالیت‌های بدنی خود، دارید. همان‌طور که ذکر شد دریافت اکسیژن بیشتر از این آب و دفع سموم سریع‌تر هم در افزایش انرژی نقش بسیار مهمی دارد.

حفظ تعادل PH بدن و اب قلیایی:

بدن برای حفظ سلامتی خود به PH حدود 7.4 نیاز دارد، اما عواملی مانند:

 استرس و خستگی( برای ترشح آنزیم‌های اسیدی)، تغذیه نامناسب، مصرف زیاد فست فود تا و نوشابه‌های گازدار باعث افزایش اسیدی ته شدن  بدن می‌شود. دانشمندان و پزشکان اعلام کرده‌اند، اکثریت جوامع غربی از اثرات اسیدی ته بالا (اسیدوز) در بافت‌های بدنشان در رنج هستند. مقدار زیاد مواد زائد در بدن تبدیل به زباله‌های اسیدی می‌شود که اثراتی همانند  کاهش ایمنی بدن، التهاب، خستگی، پیری زودرس و پیدایش شرایط مناسب برای سرطانی شدن سلول‌ها رادارند. اما کنترل PH  بدن و جلوگیری از کاهش آن به‌وسیله اب قلیایی مانع تمامی این موارد خواهد شد و به حفظ تعادل PH کمک بزرگی خواهد کرد.

آیا از معجزه نوشیدن اب قلیایی بر روی جوان ماندن آگاهی دارید ؟؟

پیری فرآیندی پیچیده است که به فاکتور های زیادی بستگی دار د.یکی از مهم‌ترین این عوامل رادیکال‌های آزاد بدن هستند. اثبات‌شده است اکسیداسیون حاصل از رادیکال‌های آزاد عامل مهمی در پیر شدن سلول‌های بدن ماست.اب قلیایی، با غیرفعال کردن رادیکال‌های آزاد و خاصیت ضد اکسایشی در به تعویق انداختن روند پیری نقش پررنگی دارد.

همچنین با آب‌رسانی بیشتر به سلول‌های پوست و درنتیجه رسیدن اکسیژن بیشتر، سبب رشد سریع‌تر و بیشتر بافت‌های جدید پوست می‌شود.

اب قلیایی و سلامت سازان پرشیا:

    شرکت سلامت سازان پرشیا ، سال‌هاست که درزمینه، صادرات و واردات دستگاه تصفیه آب قلیایی فعالیت جدی دارد و توانسته است بیش از دو دهه خدمت‌رسانی انجام دهد و ذهن عوام را با فواید دستگاهاب قلیایی آشنا کند و دستگاه تصفیه اب قلیایی را با حداکثر کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

سلامت سازان پرشیا

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

بالا